Страницы, ссылающиеся на «Digital Citizen»
Материал из Поле цифровой дидактики
Следующие страницы ссылаются на Digital Citizen:
Показано 46 элементов.
Просмотреть (предыдущие 50 | следующие 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)- Gamestar Mechanic (← ссылки)
- Identify types of technologies in their world (← ссылки)
- Practice responsible use of technology through teacher-guided online activities (← ссылки)
- Understand how to be careful when using devices and how to be safe online (← ссылки)
- Learn about ownership and sharing of information (← ссылки)
- Demonstrate an understanding that technology is all around them and the importance of keeping their information private (← ссылки)
- Demonstrate an understanding of the role an online identity plays in the digital world (← ссылки)
- Practice and encourage others in safe, legal and ethical behavior (← ссылки)
- Demonstrate an understanding of what personal data is (← ссылки)
- Demonstrate and encourage respect for intellectual property (← ссылки)
- Manage their digital identities and reputations within school policy (← ссылки)
- Demonstrate and advocate for an understanding of intellectual property with both print and digital media (← ссылки)
- Demonstrate and advocate for positive, safe, legal and ethical habits (← ссылки)
- Demonstrate an understanding of what personal data is and how to keep it private and secure (← ссылки)
- Приобретение первоначальных представлений о компьютерной грамотности (← ссылки)
- Знает нормы информационной этики и права (← ссылки)
- Negotiation (← ссылки)
- Анализ информации и выбора наилучшего решения (← ссылки)
- Define different types of authority (← ссылки)
- Use research tools and indicators of authority to determine the credibility of sources (← ссылки)
- Recognize that authoritative content may be packaged formally or informally and may include sources of all media types (← ссылки)
- Acknowledge they are developing their own authoritative voices in a particular area and recognize the responsibilities this entails (← ссылки)
- Understand that many disciplines have acknowledged authorities in the sense of well-known scholars (← ссылки)
- Различать виды информации по способам ее восприятия человеком и по способам ее представления на материальных носителях (← ссылки)
- Умеет работать с геоинформационными системами (← ссылки)
- Умения соблюдать нормы информационной этики и права (← ссылки)
- Разъяснить, как их работа в классе соотносится с институциональной и/или государственной политикой и содействует ее реализации (← ссылки)
- Проанализировать образовательные стандарты и определить возможности для использования ИКТ в педагогических целях (← ссылки)
- Иметь представление о функциях оборудования и стандартных офисных приложений и уметь их использовать (← ссылки)
- Организовать пространство для занятий для поддержки различных методик инклюзивного обучения (← ссылки)
- Использовать ИКТ для самостоятельного профессионального развития (← ссылки)
- Играть ведущую роль в разработке ИКТ-стратегии школы (← ссылки)
- Ensure all students have skilled teachers who actively use technology to meet student learning needs (← ссылки)
- Model digital citizenship by critically evaluating online resources (← ссылки)
- Cultivate responsible online behavior (← ссылки)
- Protect privacy and security by ensuring that students and staff observe effective privacy and data management policies (← ссылки)
- ISTE standards for students (2017)/Table (← ссылки)
- Как оценить Scratch проект (← ссылки)
- Как установить Snap! на отдельный компьютер (← ссылки)
- Как обратиться к внешним данным из вики (← ссылки)
- Анализ данных (← ссылки)
- ISTE standards for students (2017) (← ссылки)
- Children Learning to Code (← ссылки)
- MATLAB (← ссылки)
- Как организовать обмен сообщениями через MQTT4Snap! (← ссылки)
- Как имитировать поведение покупателей в магазине (← ссылки)