Статьи по дате последнего редактирования

Материал из Поле цифровой дидактики

Ниже показано до 50 результатов в диапазоне от 51 до 100.

Просмотреть (предыдущие 50 | следующие 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)

  1. Код‏‎ (11:24, 26 июня 2022)
  2. Общинное достояние‏‎ (11:36, 26 июня 2022)
  3. Паттерн‏‎ (11:37, 26 июня 2022)
  4. Персональные данные‏‎ (11:39, 26 июня 2022)
  5. Скаффолдинг‏‎ (11:49, 26 июня 2022)
  6. Список‏‎ (11:53, 26 июня 2022)
  7. Среда окружающая‏‎ (11:54, 26 июня 2022)
  8. Среда цифровая‏‎ (11:54, 26 июня 2022)
  9. Статус участника сообщества‏‎ (11:55, 26 июня 2022)
  10. Трансформация‏‎ (11:59, 26 июня 2022)
  11. Элемент‏‎ (12:02, 26 июня 2022)
  12. Исполнитель‏‎ (12:06, 26 июня 2022)
  13. Обрыв‏‎ (15:18, 26 июня 2022)
  14. Место связности‏‎ (15:18, 26 июня 2022)
  15. Program Your Robot‏‎ (15:27, 26 июня 2022)
  16. Аркада‏‎ (15:35, 26 июня 2022)
  17. CoffeeScript‏‎ (09:08, 28 июня 2022)
  18. Computational Thinker‏‎ (15:18, 13 июля 2022)
  19. Ask questions, suggest solutions, test ideas to solve problems‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  20. Understand how to be careful when using devices and how to be safe online‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  21. Use digital tools and resources, contained within a classroom platform‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  22. Evaluating whether a database contains appropriately current and pertinent information‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  23. Present content designed for specific audiences‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  24. Learn about ownership and sharing of information‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  25. Explore a variety of teacher-selected tools to organize information‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  26. Освоение начальных форм познавательной и личностной рефлексии‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  27. Explore a variety of technologies that will help them in their learning‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  28. Identify a problem and select appropriate technology tools to explore‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  29. Practice responsible use of technology through teacher-guided online activities‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  30. Identify types of technologies in their world‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  31. Умеет строить математические объекты информатики‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  32. Demonstrate an understanding that technology is all around them and the importance of keeping their information private‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  33. Select collaborative technologies and use them to work with others‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  34. Use age-appropriate digital and non-digital tools to design something‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  35. Learn about various technologies that can be used to connect to others or make their leaning environments personal‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  36. Способен конструктивно действовать даже в ситуациях неуспеха‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  37. Explore real-world issues and problems and share their ideas‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  38. Recognize performance feedback from digital tools‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  39. Become familiar with age-appropriate criteria for evaluating digital content‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  40. Use age-appropriate technologies to work together‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  41. Use digital tools to create original works‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  42. Analyze age-appropriate data‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  43. Collaborate with a teacher to employ appropriate research techniques to locate digital resources‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  44. Share ideas in multiple ways‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  45. Develop learning goals in collaboration with an educator, select the technology tools to achieve them‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  46. Select technology to share their ideas‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  47. Demonstrate perseverance when working to complete a challenging task‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  48. Learn how to evaluate sources‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  49. Use a design process to develop ideas or creations‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  50. Seek from feedback from both people and features embedded in digital tools‏‎ (15:43, 13 июля 2022)

Просмотреть (предыдущие 50 | следующие 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)