Свойство:TypeLiteracy
Материал из Поле цифровой дидактики
Patarakin (обсуждение | вклад) (Создано свойство типа Текст) |
Patarakin (обсуждение | вклад) |
||
(не показаны 3 промежуточные версии этого же участника) | |||
Строка 7: | Строка 7: | ||
* [[Допустимое значение::Economic]] | * [[Допустимое значение::Economic]] | ||
* [[Допустимое значение::Financial]] | * [[Допустимое значение::Financial]] | ||
* [[Допустимое значение::Medical]] | |||
* [[Допустимое значение::Psychological]] | * [[Допустимое значение::Psychological]] | ||
* [[Допустимое значение::Technological]] | * [[Допустимое значение::Technological]] | ||
* [[Допустимое значение::Финансовая]] | |||
* [[Допустимое значение::Информационная]] | |||
* [[Допустимое значение::Экологическая]] | |||
* [[Допустимое значение::Математическая]] | |||
* [[Допустимое значение::Географическая]] | |||
* [[Допустимое значение::Историческая]] | |||
* [[Допустимое значение::Лингвистическая]] | |||
* [[Допустимое значение::Психологическая]] | |||
* [[Допустимое значение::Финансовая]] |
Текущая версия на 09:12, 1 апреля 2024
Это свойство типа Текст.
Для данного свойства допускаются следующие значения:
- Cultural
- Digital
- Ecological
- Economic
- Financial
- Medical
- Psychological
- Technological
- Финансовая
- Информационная
- Экологическая
- Математическая
- Географическая
- Историческая
- Лингвистическая
- Психологическая
- Финансовая
A
Acknowledge they are developing their own authoritative voices in a particular area and recognize the responsibilities this entails +
Digital +
Digital +
Digital +
B
Break problems into component parts, identify key pieces and use that information to problem solve +
Digital +
Build the confidence and competency of educators to put the ISTE Standards for Students and Educators into practice +
Digital +
C
Digital +
Показ 10 связанных сущностей (доступно больше).
A
- Actively seek performance feedback from people +
- Analyze age-appropriate data +
- Articulate personal learning goals, select and manage appropriate technologies to achieve them +
- Ask questions, suggest solutions, test ideas to solve problems +
B
- Become familiar with age-appropriate criteria for evaluating digital content +
- Begin to transfer their learning to different tools or learning environments +
- Break a problem into parts and identify ways to solve the problem +
- Break down problems into smaller parts, identify key information and propose solutions +
- Break problems into component parts, identify key pieces and use that information to problem solve +
- Build on the shared vision by collaboratively creating a strategic plan +
- ...
{ "type": "PROPERTY_CONSTRAINT_SCHEMA", "constraints": { "type_constraint": "_txt", "allowed_values": [ "Cultural", "Digital", "Ecological", "Economic", "Financial", "Medical", "Psychological", "Technological", "Финансовая", "Экологическая", "Математическая", "Географическая", "Историческая", "Лингвистическая", "Психологическая", "Информационная" ] } }