The Incredible Machine

Материал из Поле цифровой дидактики
Краткое описание языка
Компетенции в каких сферах формирует Innovative Designer, Computational Thinker
Парадигмы программирования
Возрастная категория
Назначение языка (Общее / Учебное) Мини-язык для обучения
Visual_Text_Blocks Блоки-Иконки
Измерение (2D/3D/Tangible) 2D
Открытость продукта Коммерческий
Address
Предки (Ancestors)
Потомки (Descendants)
Активность в данный момент Project is closed
Доступны ремиксы?
Год создания
Создатели
Поясняющее видео
Используется для создания мобильных приложений?
The Incredible Machine упоминается в свойствах следующих страниц


In the Incredible Machine, the player is given a series of Rube Goldberg style challenges. For example, the player may be asked to construct a way to get a ball to fall into a basket. Each challenge includes a short description and all the parts necessary to create the machine described. Players can select parts and position them in the world and then start the simulation to test their machine. When the simulation is running, the parts respond as they would in the physical world. If users run into trouble, they can ask for hints. More advanced users can use a free play mode to create their own machines.

The Incredible Machine: Sierra Entertainment, 1993. [Sierra, 1993]