The Incredible Machine
Материал из Поле цифровой дидактики
Краткое описание языка | |
---|---|
Компетенции в каких сферах формирует | Innovative Designer, Computational Thinker |
Парадигмы программирования | |
Возрастная категория | |
Назначение языка (Общее / Учебное) | Мини-язык для обучения |
Visual_Text_Blocks | Блоки-Иконки |
Измерение (2D/3D/Tangible) | 2D |
Область знаний | |
Открытость продукта | Коммерческий |
Address | |
Предки (Ancestors) | |
Потомки (Descendants) | |
Активность в данный момент | Project is closed |
Доступны ремиксы? | |
Год создания | |
Создатели | |
Поясняющее видео | |
Используется для создания мобильных приложений? |
- The Incredible Machine упоминается в свойствах следующих страниц
In the Incredible Machine, the player is given a series of Rube Goldberg style challenges. For example, the player may be asked to construct a way to get a ball to fall into a basket. Each challenge includes a short description and all the parts necessary to create the machine described. Players can select parts and position them in the world and then start the simulation to test their machine. When the simulation is running, the parts respond as they would in the physical world. If users run into trouble, they can ask for hints. More advanced users can use a free play mode to create their own machines.
The Incredible Machine: Sierra Entertainment, 1993. [Sierra, 1993]