Статьи по дате последнего редактирования
Материал из Поле цифровой дидактики
Ниже показано до 50 результатов в диапазоне от 51 до 100.
Просмотреть (предыдущие 50 | следующие 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- Общинное достояние (11:36, 26 июня 2022)
- Персональные данные (11:39, 26 июня 2022)
- Скаффолдинг (11:49, 26 июня 2022)
- Список (11:53, 26 июня 2022)
- Среда окружающая (11:54, 26 июня 2022)
- Среда цифровая (11:54, 26 июня 2022)
- Статус участника сообщества (11:55, 26 июня 2022)
- Трансформация (11:59, 26 июня 2022)
- Элемент (12:02, 26 июня 2022)
- Исполнитель (12:06, 26 июня 2022)
- Место связности (15:18, 26 июня 2022)
- Program Your Robot (15:27, 26 июня 2022)
- Аркада (15:35, 26 июня 2022)
- CoffeeScript (09:08, 28 июня 2022)
- Computational Thinker (15:18, 13 июля 2022)
- Learn about various technologies that can be used to connect to others or make their leaning environments personal (15:43, 13 июля 2022)
- Practice responsible use of technology through teacher-guided online activities (15:43, 13 июля 2022)
- Understand how to be careful when using devices and how to be safe online (15:43, 13 июля 2022)
- Use age-appropriate digital and non-digital tools to design something (15:43, 13 июля 2022)
- Demonstrate an understanding that technology is all around them and the importance of keeping their information private (15:43, 13 июля 2022)
- Use digital tools and resources, contained within a classroom platform (15:43, 13 июля 2022)
- Select collaborative technologies and use them to work with others (15:43, 13 июля 2022)
- Способен конструктивно действовать даже в ситуациях неуспеха (15:43, 13 июля 2022)
- Explore real-world issues and problems and share their ideas (15:43, 13 июля 2022)
- Become familiar with age-appropriate criteria for evaluating digital content (15:43, 13 июля 2022)
- Explore a variety of technologies that will help them in their learning (15:43, 13 июля 2022)
- Ask questions, suggest solutions, test ideas to solve problems (15:43, 13 июля 2022)
- Evaluating whether a database contains appropriately current and pertinent information (15:43, 13 июля 2022)
- Learn about ownership and sharing of information (15:43, 13 июля 2022)
- Освоение начальных форм познавательной и личностной рефлексии (15:43, 13 июля 2022)
- Identify types of technologies in their world (15:43, 13 июля 2022)
- Identify a problem and select appropriate technology tools to explore (15:43, 13 июля 2022)
- Present content designed for specific audiences (15:43, 13 июля 2022)
- Recognize performance feedback from digital tools (15:43, 13 июля 2022)
- Умеет строить математические объекты информатики (15:43, 13 июля 2022)
- Explore a variety of teacher-selected tools to organize information (15:43, 13 июля 2022)
- Practice and encourage others in safe, legal and ethical behavior (15:43, 13 июля 2022)
- Develop learning goals in collaboration with an educator, select the technology tools to achieve them (15:43, 13 июля 2022)
- Understand how technology is used to make a task easier (15:43, 13 июля 2022)
- Use technology to communicate with others (15:43, 13 июля 2022)
- Use digital tools to create original works (15:43, 13 июля 2022)
- Use age-appropriate technologies to work together (15:43, 13 июля 2022)
- Students use technology tools to work with friends (15:43, 13 июля 2022)
- Use a design process to develop ideas or creations (15:43, 13 июля 2022)
- Break a problem into parts and identify ways to solve the problem (15:43, 13 июля 2022)
- Share ideas in multiple ways (15:43, 13 июля 2022)
- Select technology to share their ideas (15:43, 13 июля 2022)
- Seek from feedback from both people and features embedded in digital tools (15:43, 13 июля 2022)
- Explore real-world problems and issues and collaborate with others to find answers or solutions (15:43, 13 июля 2022)
- Students choose different tools for creating something new (15:43, 13 июля 2022)
Просмотреть (предыдущие 50 | следующие 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)