Статьи по дате последнего редактирования

Материал из Поле цифровой дидактики

Ниже показано до 50 результатов в диапазоне от 51 до 100.

Просмотреть (предыдущие 50 | следующие 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)

  1. Общинное достояние‏‎ (11:36, 26 июня 2022)
  2. Персональные данные‏‎ (11:39, 26 июня 2022)
  3. Скаффолдинг‏‎ (11:49, 26 июня 2022)
  4. Список‏‎ (11:53, 26 июня 2022)
  5. Среда окружающая‏‎ (11:54, 26 июня 2022)
  6. Среда цифровая‏‎ (11:54, 26 июня 2022)
  7. Статус участника сообщества‏‎ (11:55, 26 июня 2022)
  8. Трансформация‏‎ (11:59, 26 июня 2022)
  9. Элемент‏‎ (12:02, 26 июня 2022)
  10. Исполнитель‏‎ (12:06, 26 июня 2022)
  11. Место связности‏‎ (15:18, 26 июня 2022)
  12. Program Your Robot‏‎ (15:27, 26 июня 2022)
  13. Аркада‏‎ (15:35, 26 июня 2022)
  14. CoffeeScript‏‎ (09:08, 28 июня 2022)
  15. Computational Thinker‏‎ (15:18, 13 июля 2022)
  16. Learn about various technologies that can be used to connect to others or make their leaning environments personal‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  17. Practice responsible use of technology through teacher-guided online activities‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  18. Understand how to be careful when using devices and how to be safe online‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  19. Use age-appropriate digital and non-digital tools to design something‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  20. Demonstrate an understanding that technology is all around them and the importance of keeping their information private‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  21. Use digital tools and resources, contained within a classroom platform‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  22. Select collaborative technologies and use them to work with others‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  23. Способен конструктивно действовать даже в ситуациях неуспеха‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  24. Explore real-world issues and problems and share their ideas‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  25. Become familiar with age-appropriate criteria for evaluating digital content‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  26. Explore a variety of technologies that will help them in their learning‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  27. Ask questions, suggest solutions, test ideas to solve problems‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  28. Evaluating whether a database contains appropriately current and pertinent information‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  29. Learn about ownership and sharing of information‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  30. Освоение начальных форм познавательной и личностной рефлексии‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  31. Identify types of technologies in their world‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  32. Identify a problem and select appropriate technology tools to explore‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  33. Present content designed for specific audiences‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  34. Recognize performance feedback from digital tools‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  35. Умеет строить математические объекты информатики‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  36. Explore a variety of teacher-selected tools to organize information‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  37. Practice and encourage others in safe, legal and ethical behavior‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  38. Develop learning goals in collaboration with an educator, select the technology tools to achieve them‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  39. Understand how technology is used to make a task easier‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  40. Use technology to communicate with others‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  41. Use digital tools to create original works‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  42. Use age-appropriate technologies to work together‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  43. Students use technology tools to work with friends‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  44. Use a design process to develop ideas or creations‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  45. Break a problem into parts and identify ways to solve the problem‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  46. Share ideas in multiple ways‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  47. Select technology to share their ideas‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  48. Seek from feedback from both people and features embedded in digital tools‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  49. Explore real-world problems and issues and collaborate with others to find answers or solutions‏‎ (15:43, 13 июля 2022)
  50. Students choose different tools for creating something new‏‎ (15:43, 13 июля 2022)

Просмотреть (предыдущие 50 | следующие 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)