Вклад участника Patarakin
Материал из Поле цифровой дидактики
Результаты для Patarakin обсуждение блокировки загрузки журналы
Участник с 17 124 правками. Учётная запись создана 3 мая 2022 года.
20 сентября 2019
- 21:2721:27, 20 сентября 2019 разн. история +230 Н Understand and explore basic concepts related to automation, patterns and algorithmic thinking Нет описания правки
- 21:2621:26, 20 сентября 2019 разн. история +315 Н Explore or solve problems by selecting technology for data analysis Нет описания правки
- 21:1321:13, 20 сентября 2019 разн. история +240 Н Demonstrate perseverance when working with open-ended problems Нет описания правки
- 21:1321:13, 20 сентября 2019 разн. история +243 Н Engage in a cyclical design process to develop prototypes Нет описания правки
- 21:1321:13, 20 сентября 2019 разн. история +248 Н Use digital and non-digital tools to plan and manage a design process Нет описания правки
- 21:1321:13, 20 сентября 2019 разн. история +347 Н Explore and practice how a design process works to generate ideas Нет описания правки
- 21:1121:11, 20 сентября 2019 разн. история +282 Н Organize information and make meaningful connections between resources Нет описания правки
- 21:1121:11, 20 сентября 2019 разн. история +275 Н Explore real-world problems and issues and collaborate with others to find answers or solutions Нет описания правки
- 21:1121:11, 20 сентября 2019 разн. история +262 Н Learn how to evaluate sources Нет описания правки
- 21:1021:10, 20 сентября 2019 разн. история +322 Н Collaborate with a teacher to employ appropriate research techniques to locate digital resources Нет описания правки
- 21:0821:08, 20 сентября 2019 разн. история +323 Н Demonstrate and encourage respect for intellectual property Нет описания правки
- 21:0821:08, 20 сентября 2019 разн. история +317 Н Practice and encourage others in safe, legal and ethical behavior Нет описания правки
- 21:0821:08, 20 сентября 2019 разн. история +272 Н Demonstrate an understanding of what personal data is Нет описания правки
- 21:0621:06, 20 сентября 2019 разн. история +331 Н Demonstrate an understanding of the role an online identity plays in the digital world Нет описания правки
- 15:0215:02, 20 сентября 2019 разн. история +294 Н Begin to transfer their learning to different tools or learning environments Нет описания правки
- 15:0215:02, 20 сентября 2019 разн. история +304 Н Seek from feedback from both people and features embedded in digital tools Нет описания правки
- 15:0215:02, 20 сентября 2019 разн. история +342 Н Build a network of experts and peers within school policy Нет описания правки
- 15:0215:02, 20 сентября 2019 разн. история +353 Н Develop learning goals in collaboration with an educator, select the technology tools to achieve them Нет описания правки
- 15:0015:00, 20 сентября 2019 разн. история +302 Н Use age-appropriate technologies to work together Нет описания правки
- 15:0015:00, 20 сентября 2019 разн. история +294 Н Take on different team roles Нет описания правки
- 15:0015:00, 20 сентября 2019 разн. история +302 Н Use technology to communicate with others Нет описания правки
- 15:0015:00, 20 сентября 2019 разн. история +309 Н Students use technology tools to work with friends Нет описания правки
- 14:5814:58, 20 сентября 2019 разн. история +270 Н Select technology to share their ideas Нет описания правки
- 14:5814:58, 20 сентября 2019 разн. история +262 Н Share ideas in multiple ways Нет описания правки
- 14:5814:58, 20 сентября 2019 разн. история +177 Н Use digital tools to create original works Нет описания правки
- 14:5814:58, 20 сентября 2019 разн. история +292 Н Students choose different tools for creating something new Нет описания правки
- 14:5614:56, 20 сентября 2019 разн. история +275 Н Break a problem into parts and identify ways to solve the problem Нет описания правки
- 14:5614:56, 20 сентября 2019 разн. история +285 Н Understand how technology is used to make a task easier Нет описания правки
- 14:5014:50, 20 сентября 2019 разн. история +310 Н Analyze age-appropriate data Нет описания правки
- 14:4814:48, 20 сентября 2019 разн. история +245 Н Demonstrate perseverance when working to complete a challenging task Нет описания правки
- 14:4814:48, 20 сентября 2019 разн. история +281 Н Use a design process to develop ideas or creations Нет описания правки
- 14:4814:48, 20 сентября 2019 разн. история +301 Н Use age-appropriate digital and non-digital tools to design something Нет описания правки
- 14:4814:48, 20 сентября 2019 разн. история +296 Н Ask questions, suggest solutions, test ideas to solve problems Нет описания правки
- 14:4614:46, 20 сентября 2019 разн. история +317 Н Explore a variety of teacher-selected tools to organize information Нет описания правки
- 14:4514:45, 20 сентября 2019 разн. история +296 Н Explore real-world issues and problems and share their ideas Нет описания правки
- 14:4514:45, 20 сентября 2019 разн. история +324 Н Practice responsible use of technology through teacher-guided online activities Нет описания правки
- 14:4414:44, 20 сентября 2019 разн. история +291 Н Become familiar with age-appropriate criteria for evaluating digital content Нет описания правки
- 14:4414:44, 20 сентября 2019 разн. история +364 Н Use digital tools and resources, contained within a classroom platform Нет описания правки
- 14:2414:24, 20 сентября 2019 разн. история +324 Н Demonstrate an understanding that technology is all around them and the importance of keeping their information private Нет описания правки
- 13:0713:07, 20 сентября 2019 разн. история +370 Н Explore a variety of technologies that will help them in their learning Нет описания правки
13 сентября 2019
- 11:1311:13, 13 сентября 2019 разн. история +201 Н Evaluating whether a database contains appropriately current and pertinent information Нет описания правки
8 сентября 2019
- 20:4020:40, 8 сентября 2019 разн. история +292 Н Learn about ownership and sharing of information Нет описания правки
- 20:3920:39, 8 сентября 2019 разн. история +353 Н Understand how to be careful when using devices and how to be safe online Нет описания правки
- 20:3820:38, 8 сентября 2019 разн. история +350 Н Recognize performance feedback from digital tools Нет описания правки
- 20:3620:36, 8 сентября 2019 разн. история +386 Н Learn about various technologies that can be used to connect to others or make their leaning environments personal Нет описания правки
- 20:3120:31, 8 сентября 2019 разн. история +299 Н Identify a problem and select appropriate technology tools to explore Нет описания правки
3 сентября 2019
- 11:1411:14, 3 сентября 2019 разн. история +314 Н Select collaborative technologies and use them to work with others Нет описания правки
2 сентября 2019
- 21:1321:13, 2 сентября 2019 разн. история +184 Н Identify types of technologies in their world Нет описания правки
22 апреля 2019
- 20:5620:56, 22 апреля 2019 разн. история +266 Н Способен конструктивно действовать даже в ситуациях неуспеха Нет описания правки
- 20:5120:51, 22 апреля 2019 разн. история +287 Нм Освоение начальных форм познавательной и личностной рефлексии 1 версия импортирована
