Участник:RomanovaMI/Demo
Материал из Поле цифровой дидактики
< Участник:RomanovaMI
Версия от 11:00, 10 сентября 2022; Patarakin (обсуждение | вклад)
Тест вставки -
Краткое описание языка | |
---|---|
Компетенции в каких сферах формирует | Computational Thinker |
Парадигмы программирования | |
Возрастная категория | |
Назначение языка (Общее / Учебное) | Мини-язык для обучения |
Visual_Text_Blocks | Блоки-Иконки |
Измерение (2D/3D/Tangible) | 2D |
Область знаний | |
Открытость продукта | Коммерческий |
Address | https://www.gethopscotch.com |
Предки (Ancestors) | Scratch |
Потомки (Descendants) | |
Активность в данный момент | Project is active |
Доступны ремиксы? | |
Год создания | |
Создатели | |
Поясняющее видео | |
Используется для создания мобильных приложений? |
- RomanovaMI/Demo упоминается в свойствах следующих страниц
26 million - GAMES MADE ON HOPSCOTCH Build competency in computer science by helping your students create their own versions of popular App Store games like Crossy Road and Subway Surfers. Differentiated and aligned to the Common Core and Next Generation Science and Engineering Standards.
- Scratch Jr to Hopscotch Transition Guide
- Transition your students from ScratchJr to more advanced coding on Hopscotch. These have block-to-block comparisons and suggestions for building off concepts explored in ScratchJr.
if <> then else |
если <>, то иначе |
если <>, то
иначе |