Страницы, ссылающиеся на «Шаблон:Competence»
Материал из Поле цифровой дидактики
Следующие страницы ссылаются на Шаблон:Competence:
Показано 50 элементов.
Просмотреть (предыдущие 50 | следующие 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)- Engage in a cyclical design process to develop prototypes (включение) (← ссылки)
- Explore or solve problems by selecting technology for data analysis (включение) (← ссылки)
- Understand and explore basic concepts related to automation, patterns and algorithmic thinking (включение) (← ссылки)
- Select effective technology to represent data (включение) (← ссылки)
- Break down problems into smaller parts, identify key information and propose solutions (включение) (← ссылки)
- Utilize the features and functions of a variety of creation or communication tools (включение) (← ссылки)
- Create original works and learn strategies for remixing (включение) (← ссылки)
- Learn about audience and consider their expected audience (включение) (← ссылки)
- Create digital artifacts to communicate ideas visuall (включение) (← ссылки)
- Use digital tools to work with friends and people from different backgrounds (включение) (← ссылки)
- Explore different points of view on various topics (включение) (← ссылки)
- Perform a variety of roles within a team using age-appropriate technology (включение) (← ссылки)
- Work with others using collaborative technologies to explore local and global issues (включение) (← ссылки)
- Identify and develop online networks within school policy (включение) (← ссылки)
- Transfer their knowledge and skills to learn how to use new technologies (включение) (← ссылки)
- Actively seek performance feedback from people (включение) (← ссылки)
- Manage their digital identities and reputations within school policy (включение) (← ссылки)
- Demonstrate and advocate for an understanding of intellectual property with both print and digital media (включение) (← ссылки)
- Locate and collect resources from a variety of sources and organize assets into collections (включение) (← ссылки)
- Practice and demonstrate the ability to evaluate resources (включение) (← ссылки)
- Practice the ability to effectively use research strategies (включение) (← ссылки)
- Demonstrate and advocate for positive, safe, legal and ethical habits (включение) (← ссылки)
- Demonstrate an understanding of what personal data is and how to keep it private and secure (включение) (← ссылки)
- Explore real-world issues and problems and actively pursue an understanding of them and solutions for them (включение) (← ссылки)
- Practice defining problems to solve by computing for data analysis, modeling or algorithmic thinking (включение) (← ссылки)
- Find or organize data and use technology to analyze and represent it to solve problems and make decisions (включение) (← ссылки)
- Break problems into component parts, identify key pieces and use that information to problem solve (включение) (← ссылки)
- Demonstrate an understanding of how automation works (включение) (← ссылки)
- Select appropriate platforms and tools to create, share and communicate their work (включение) (← ссылки)
- Create original works or responsibly repurpose other digital resources into new creative works (включение) (← ссылки)
- Communicate complex ideas clearly using various digital tools (включение) (← ссылки)
- Use digital tools to interact with others to develop a richer understanding of different perspectives (включение) (← ссылки)
- Use collaborative technologies to connect with others, including peers, experts and community members, to learn about issues and problems (включение) (← ссылки)
- Determine their role on a team to meet goals, based on their knowledge of technology and content (включение) (← ссылки)
- Engage in a design process and employ it to generate ideas (включение) (← ссылки)
- Select and use digital tools to support a design process (включение) (← ссылки)
- Engage in a design process to develop, test and revise prototypes (включение) (← ссылки)
- Demonstrate an ability to persevere and handle greater ambiguity as they work to solve open-ended problems (включение) (← ссылки)
- Составить и записать алгоритм для конкретного исполнителя (включение) (← ссылки)
- Приобретение первоначальных представлений о компьютерной грамотности (включение) (← ссылки)
- Умение действовать в соответствии с алгоритмом и строить простейшие алгоритмы (включение) (← ссылки)
- Представлять, анализировать и интерпретировать данные (включение) (← ссылки)
- Оценивать вероятность события в простейших случаях (включение) (← ссылки)
- Знает о базах данных, их структуре, средствах создания и работы с ними (включение) (← ссылки)
- Знает нормы информационной этики и права (включение) (← ссылки)
- Знает о о кодировании и декодировании данных (включение) (← ссылки)
- Знание алгоритмов поиска и сортировки (включение) (← ссылки)
- Знание основных алгоритмов обработки числовой и текстовой информации (включение) (← ссылки)
- Осуществлять выбор наиболее эффективных способов решения задач в зависимости от конкретных условий (включение) (← ссылки)
- Осуществлять расширенный поиск информации с использованием ресурсов библиотек и сети Интернет (включение) (← ссылки)