Вклад участника Patarakin
Материал из Поле цифровой дидактики
- 21:27, 20 сентября 2019 разн. история +230 Н Understand and explore basic concepts related to automation, patterns and algorithmic thinking
- 21:26, 20 сентября 2019 разн. история +315 Н Explore or solve problems by selecting technology for data analysis
- 21:13, 20 сентября 2019 разн. история +240 Н Demonstrate perseverance when working with open-ended problems
- 21:13, 20 сентября 2019 разн. история +243 Н Engage in a cyclical design process to develop prototypes
- 21:13, 20 сентября 2019 разн. история +248 Н Use digital and non-digital tools to plan and manage a design process
- 21:13, 20 сентября 2019 разн. история +347 Н Explore and practice how a design process works to generate ideas
- 21:11, 20 сентября 2019 разн. история +282 Н Organize information and make meaningful connections between resources
- 21:11, 20 сентября 2019 разн. история +275 Н Explore real-world problems and issues and collaborate with others to find answers or solutions
- 21:11, 20 сентября 2019 разн. история +262 Н Learn how to evaluate sources
- 21:10, 20 сентября 2019 разн. история +322 Н Collaborate with a teacher to employ appropriate research techniques to locate digital resources
- 21:08, 20 сентября 2019 разн. история +323 Н Demonstrate and encourage respect for intellectual property
- 21:08, 20 сентября 2019 разн. история +317 Н Practice and encourage others in safe, legal and ethical behavior
- 21:08, 20 сентября 2019 разн. история +272 Н Demonstrate an understanding of what personal data is
- 21:06, 20 сентября 2019 разн. история +331 Н Demonstrate an understanding of the role an online identity plays in the digital world
- 15:02, 20 сентября 2019 разн. история +294 Н Begin to transfer their learning to different tools or learning environments
- 15:02, 20 сентября 2019 разн. история +304 Н Seek from feedback from both people and features embedded in digital tools
- 15:02, 20 сентября 2019 разн. история +342 Н Build a network of experts and peers within school policy
- 15:02, 20 сентября 2019 разн. история +353 Н Develop learning goals in collaboration with an educator, select the technology tools to achieve them
- 15:00, 20 сентября 2019 разн. история +302 Н Use age-appropriate technologies to work together
- 15:00, 20 сентября 2019 разн. история +294 Н Take on different team roles
- 15:00, 20 сентября 2019 разн. история +302 Н Use technology to communicate with others
- 15:00, 20 сентября 2019 разн. история +309 Н Students use technology tools to work with friends
- 14:58, 20 сентября 2019 разн. история +270 Н Select technology to share their ideas
- 14:58, 20 сентября 2019 разн. история +262 Н Share ideas in multiple ways
- 14:58, 20 сентября 2019 разн. история +177 Н Use digital tools to create original works
- 14:58, 20 сентября 2019 разн. история +292 Н Students choose different tools for creating something new
- 14:56, 20 сентября 2019 разн. история +275 Н Break a problem into parts and identify ways to solve the problem
- 14:56, 20 сентября 2019 разн. история +285 Н Understand how technology is used to make a task easier
- 14:50, 20 сентября 2019 разн. история +310 Н Analyze age-appropriate data
- 14:48, 20 сентября 2019 разн. история +245 Н Demonstrate perseverance when working to complete a challenging task
- 14:48, 20 сентября 2019 разн. история +281 Н Use a design process to develop ideas or creations
- 14:48, 20 сентября 2019 разн. история +301 Н Use age-appropriate digital and non-digital tools to design something
- 14:48, 20 сентября 2019 разн. история +296 Н Ask questions, suggest solutions, test ideas to solve problems
- 14:46, 20 сентября 2019 разн. история +317 Н Explore a variety of teacher-selected tools to organize information
- 14:45, 20 сентября 2019 разн. история +296 Н Explore real-world issues and problems and share their ideas
- 14:45, 20 сентября 2019 разн. история +324 Н Practice responsible use of technology through teacher-guided online activities
- 14:44, 20 сентября 2019 разн. история +291 Н Become familiar with age-appropriate criteria for evaluating digital content
- 14:44, 20 сентября 2019 разн. история +364 Н Use digital tools and resources, contained within a classroom platform
- 14:24, 20 сентября 2019 разн. история +324 Н Demonstrate an understanding that technology is all around them and the importance of keeping their information private
- 13:07, 20 сентября 2019 разн. история +370 Н Explore a variety of technologies that will help them in their learning
- 11:13, 13 сентября 2019 разн. история +201 Н Evaluating whether a database contains appropriately current and pertinent information
- 20:40, 8 сентября 2019 разн. история +292 Н Learn about ownership and sharing of information
- 20:39, 8 сентября 2019 разн. история +353 Н Understand how to be careful when using devices and how to be safe online
- 20:38, 8 сентября 2019 разн. история +350 Н Recognize performance feedback from digital tools
- 20:36, 8 сентября 2019 разн. история +386 Н Learn about various technologies that can be used to connect to others or make their leaning environments personal
- 20:31, 8 сентября 2019 разн. история +299 Н Identify a problem and select appropriate technology tools to explore
- 11:14, 3 сентября 2019 разн. история +314 Н Select collaborative technologies and use them to work with others
- 21:13, 2 сентября 2019 разн. история +184 Н Identify types of technologies in their world
- 20:56, 22 апреля 2019 разн. история +266 Н Способен конструктивно действовать даже в ситуациях неуспеха
- 20:51, 22 апреля 2019 разн. история +287 Нм Освоение начальных форм познавательной и личностной рефлексии 1 версия импортирована