Многоагентное моделирование в изучении группового поведения (Syllabus)/Diagram: различия между версиями

Материал из Поле цифровой дидактики
(Новая страница: «<uml> @startuml skinparam NoteBackgroundColor tan start :Learning outcomes (Competences) ; note right C1 C2 end note :Concepts; note left Concept 1 Concept 2 end note :Books; note right Book 1 - Authors Book2 - Authors end note :Games; note right G1 1 G2 2 end note :Models; note left M 1 M 2 end note :Tools ; note right Choice end note fork :T1 ; fork again :T2 ; fork again :T3 ; end fork :Languages ; note right Choice end note fork :L1 ; fo...»)
 
 
(не показаны 2 промежуточные версии этого же участника)
Строка 5: Строка 5:
:Learning outcomes (Competences) ;
:Learning outcomes (Competences) ;
note right
note right
C1
Thinking with ABM models
C2
Making ABM models
end note
end note


:Concepts;
:Concepts;
note left
note left
Concept 1
Agent
Concept 2
Flocking
Team Assembly
Teammate
end note
end note


:Books;
:Books;
note right
note right
Book 1 - Authors
20 things to do
Book2  - Authors
Growing Artificial Societies
Thinking Like a Tree
Turtles, termites, and traffic jams:
end note
end note


:Games;
note right
G1 1
G2 2
end note


:Models;
:Models;
note left
note left
M 1
Basketball analytics
M 2
Flocking
Leaders & Followers
Segregation
Sugarscape
Team Assembly
end note
end note


:Tools ;
:Languages ;
note right
note right
Choice
Choice
Строка 39: Строка 42:


fork
fork
   :T1 ;
   :Scratch ;
fork again
  :Snap! ;
fork again
  :StarLogo ;
fork again
fork again
   :T2 ;
   :NetLogo ;
fork again
fork again
   :T3 ;
   :GAMA ;
end fork
end fork


:Languages ;
:Tools ;
note right
note right
Choice
Choice
Строка 52: Строка 59:


fork
fork
   :L1 ;
   :BehaviorSpace ;
fork again
fork again
   :L2 ;
   :CODAP ;
fork again
fork again
   :L3 ;
   :RAWGraphs ;
fork again
  :R ;
end fork
end fork


: Learning outputs (Affective Tasks);
: Learning outputs (Affective Tasks);

Текущая версия на 19:36, 15 октября 2024