Model digital citizenship by critically evaluating online resources: различия между версиями
Материал из Поле цифровой дидактики
Patarakin (обсуждение | вклад) (Новая страница: «{{Competence |Type of Literacy=Digital, Цифровая |Ages=25 |FieldActivity=Digital Citizen |KSP=Skills |Source=ISTE |Language_Ru_Eng=English }} Mo…») |
Patarakin (обсуждение | вклад) м (1 версия импортирована) |
Текущая версия на 15:43, 13 июля 2022
Описание компетенции | |
---|---|
Type of Literacy | Digital, Цифровая"Цифровая" is not in the list (Cultural, Digital, Ecological, Economic, Financial, Medical, Psychological, Technological, Финансовая, Экологическая, ...) of allowed values for the "TypeLiteracy" property. |
Возрастная категория | |
FieldActivity | Digital Citizen |
KSP | Skills |
Источник | ISTE |
Language_Ru_Eng | English |
Год публикации | |
Среды и средства для формирования |
Model digital citizenship by critically evaluating online resources, engaging in civil discourse online and using digital tools to contribute to positive social change.