Страницы, ссылающиеся на «Шаблон:Competence»
Материал из Поле цифровой дидактики
Следующие страницы ссылаются на Шаблон:Competence:
Показано 50 элементов.
Просмотреть (предыдущие 50 | следующие 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)- Грамотно выбирать ИКТ для поддержки конкретных методик обучения и преподавания (включение) (← ссылки)
- Способен конструктивно действовать даже в ситуациях неуспеха (включение) (← ссылки)
- Present content designed for specific audiences (включение) (← ссылки)
- Умеет строить математические объекты информатики (включение) (← ссылки)
- Identify a problem and select appropriate technology tools to explore (включение) (← ссылки)
- Освоение начальных форм познавательной и личностной рефлексии (включение) (← ссылки)
- Identify types of technologies in their world (включение) (← ссылки)
- Select collaborative technologies and use them to work with others (включение) (← ссылки)
- Learn about various technologies that can be used to connect to others or make their leaning environments personal (включение) (← ссылки)
- Recognize performance feedback from digital tools (включение) (← ссылки)
- Explore a variety of technologies that will help them in their learning (включение) (← ссылки)
- Practice responsible use of technology through teacher-guided online activities (включение) (← ссылки)
- Understand how to be careful when using devices and how to be safe online (включение) (← ссылки)
- Learn about ownership and sharing of information (включение) (← ссылки)
- Demonstrate an understanding that technology is all around them and the importance of keeping their information private (включение) (← ссылки)
- Evaluating whether a database contains appropriately current and pertinent information (включение) (← ссылки)
- Use digital tools and resources, contained within a classroom platform (включение) (← ссылки)
- Become familiar with age-appropriate criteria for evaluating digital content (включение) (← ссылки)
- Explore a variety of teacher-selected tools to organize information (включение) (← ссылки)
- Explore real-world issues and problems and share their ideas (включение) (← ссылки)
- Ask questions, suggest solutions, test ideas to solve problems (включение) (← ссылки)
- Use age-appropriate digital and non-digital tools to design something (включение) (← ссылки)
- Demonstrate perseverance when working to complete a challenging task (включение) (← ссылки)
- Use a design process to develop ideas or creations (включение) (← ссылки)
- Analyze age-appropriate data (включение) (← ссылки)
- Break a problem into parts and identify ways to solve the problem (включение) (← ссылки)
- Understand how technology is used to make a task easier (включение) (← ссылки)
- Students choose different tools for creating something new (включение) (← ссылки)
- Use digital tools to create original works (включение) (← ссылки)
- Share ideas in multiple ways (включение) (← ссылки)
- Select technology to share their ideas (включение) (← ссылки)
- Use technology to communicate with others (включение) (← ссылки)
- Students use technology tools to work with friends (включение) (← ссылки)
- Take on different team roles (включение) (← ссылки)
- Use age-appropriate technologies to work together (включение) (← ссылки)
- Develop learning goals in collaboration with an educator, select the technology tools to achieve them (включение) (← ссылки)
- Build a network of experts and peers within school policy (включение) (← ссылки)
- Seek from feedback from both people and features embedded in digital tools (включение) (← ссылки)
- Begin to transfer their learning to different tools or learning environments (включение) (← ссылки)
- Demonstrate an understanding of the role an online identity plays in the digital world (включение) (← ссылки)
- Practice and encourage others in safe, legal and ethical behavior (включение) (← ссылки)
- Demonstrate an understanding of what personal data is (включение) (← ссылки)
- Demonstrate and encourage respect for intellectual property (включение) (← ссылки)
- Collaborate with a teacher to employ appropriate research techniques to locate digital resources (включение) (← ссылки)
- Explore real-world problems and issues and collaborate with others to find answers or solutions (включение) (← ссылки)
- Organize information and make meaningful connections between resources (включение) (← ссылки)
- Learn how to evaluate sources (включение) (← ссылки)
- Explore and practice how a design process works to generate ideas (включение) (← ссылки)
- Use digital and non-digital tools to plan and manage a design process (включение) (← ссылки)
- Demonstrate perseverance when working with open-ended problems (включение) (← ссылки)